Кошик
690 відгуків
Заказы принимаются ежедневно с 09.00 до 21.00Новинки
+380993067772
+380969167078
+380935895171
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Polz. Знайдеш все що потрібно!
Кошик

Вимоги до фотографій товарів

Фотографія товару-це одна з головних характеристик товару, завдяки якій покупець вирішує придбати товар в нашому інтернет-маркеті.

Для створення якісного та продає фото потрібні наступні речі:

  • Товар
  • Камера
  • Штатив
  • Контрастний фон

 

Вимоги до положення товару на фото і його фон:

Якщо фотографований товар переважно плоский, фотографуємо його на контрастному столі зверху вниз, направляючи об'єктив камери перпендикулярно положенню товару.

Об'ємний товар можна фотографувати в перспективі, також на контрастному фоні.

В якості білого фону підійде біла рулонний папір, ватман або, при найпростішому варіанті, зворотна сторона рулонних шпалер.

В якості кольорового або темного фону підійде синтетична тканина або кольорова рулонний папір.

Для фотографування товарів, що містять різні кольори, можна використовувати тільки білий фон.

(Контрастний фон означає: товар переважно білого кольору - фон чорний або темний, товар переважно темний - фон повинен бути світлий або білий.)

 

Вимоги до якості фотографій:

Перед початком фотографування потрібно переконатися, що об'єктив камери чистий і не залапан.

Налаштування камери повинні бути виставлені зі значенням якості фото - Максимальне.

Для того, щоб досягти максимальної якості фотографій, необхідно якісне освітлення.

В найкращому варіанті необхідно розсіяне освітлення з верхньої сторони праворуч або ліворуч від товару.

Так само підійде звичайний білий спрямований світло з тих же положень.

Освітлення товару необхідно для того, щоб уникнути появи повної тіні фотографованого об'єкта.

 

Вимоги до кількості фотографій:

У картці кожного товару має бути не менше трьох інформативних і якісних фотографій товару.

У разі відсутності необхідної кількості фотографій для товару, цей факт узгоджується з керівником контент відділу.

 

Вимоги до положення товарів на фото:

Для більш кращого сприйняття інформації про товар, його слід розміщувати в одному положенні на фотографії.

Положення камери залишається незмінним завдяки використанню штатива.

 

Приклад положення штатива для фото загального плану:

 

Таким чином при виконанні цих вимог у нас виходять фотографії товару з різних ракурсів, але в одному положенні на фото.

 

Приклад використовуваного штатива:

 

Фотографії товару повинні бути як загального плану, так і докладні.

На фотографіях загального плану робиться фото товару цілком, без зрізання кутів і інших елементів фотографованого товару.

 

Приклад фото загального плану:

 

Фотографії загального плану повинні бути переважно з співвідношенням сторін 3:2, 4:3 або 1:1 (квадратні).

Докладні фотографії дозволяють приділити увагу певних деталей товару, які допоможуть покупцеві краще сприймати і розуміти товар.

 

Приклад детального фото:

 

При створенні детальних фото, краю товару і його елементи, природно, обрізаються.

Докладні фотографії повинні бути з співвідношенням сторін 2,39:1, 16:9 або 18:9 (широкі).

 

 

Q&A

Q: Для чого потрібні такі фото?

A: Створення фотографій товарів такого роду дозволяють нашому інтернет-маркету успішно виділятися серед конкурентів, використовуючи свої унікальні фотографії.

Q: Для чого потрібно використовувати контрастні фони для фото?

A: Використання контрастних фонів для фотографій дозволяє досягати максимальної якості контенту, полегшує обробку фотографій контент-відділом і істотно знижує витрати на залучення сторонніх компаній для виробництва фото.

Q: Чому фотографії загального плану квадратні, а докладні фото широкі?

A: Фотографії загального плану використовуються в якості основного фото товару, з яким стикається покупець в першу чергу, а детальні фотографії додатково поміщаються в опис товару, і вони не повинні займати багато екранного простору.

Q: Що якщо немає можливості використовувати рулонний папір, ватман, білу тканину чи щось інше в якості фону?

A: Як наведено на прикладах фото, достатнім фактором є наявність контрастного фону. Він не обов'язково повинен бути чисто білим. Головний аспект - відсутність текстури на тлі товару.