Кошик
690 відгуків
Заказы принимаются ежедневно с 09.00 до 21.00Новинки
+380993067772
+380969167078
+380935895171
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Polz. Знайдеш все що потрібно!
Кошик

Гарантійне обслуговування

Вся техніка, що продається в мережі магазинів "Polz. Кращі товари!", має всі необхідні висновки та сертифікати.

Консультація з фахівцем

  • 0993067772

 Виявили нестачу в товар? Не впадайте у відчай!

Доставка товару в сервісний центр якщо ви з іншого міста здійснюється через службу доставки «Нова Пошта», усі транспортні витрати сплачуються клієнтом.

Для пред'явлення вимоги про усунення недоліків товару Вам необхідно надати:

  • Чітке формулювання нестачі товару (у письмовій формі);
  • Товар з недоліком (Увага! Ноутбук в ремонт приймається з блоком живлення);
  • Повний комплект упаковки товару;
  • Повний комплект сопроводительно-технічної документації (керівництво з експлуатації тощо);
  • Гарантійний талон, (правильно і розбірливо заповнений, з печаткою і підписом продавця, дата продажу, ПІБ та підписом споживача.)
  • Документ, що підтверджує факт придбання товару/копію (товарний чек, видаткова накладна у разі придбання за доставку)

 

Шановні клієнти, звертаємо Вашу увагу!

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні допоміжні пристрої та аксесуари

  • знімні акумуляторні батареї;
  • елементи живлення;
  • блок живлення (зарядний пристрій до акумулятора), автомобільний зарядний пристрій і т. п.;
  • пульт дистанційного керування (в разі наявності всіх функціональних кнопок на самому виробі);
  • USB роз'єми, кабелі для підключення виробу до інших пристроїв тощо;
  • навушники, мікрофон і т. д.;
  • чохли, ремені, шнурки, допоміжні засоби для кріплення товару тощо;
  • допоміжні носії інформації різних типів (програмне забезпечення, драйвери товару тощо);
  • інструкція по експлуатації на товар.

Гарантійне обслуговування не надається в наступних випадках:

  • Якщо виріб має сліди некваліфікованого, стороннього втручання та/або несанкціонованого ремонту.
  • Якщо виріб використовувався неправильно, не за призначенням або всупереч правил, викладених в документації до виробу.
  • У разі якщо серійний номер товару був знищений (витертий, затертий) або він став нерозбірливим, а також на виробі відсутні пломби, наклейки, стікери та інші маркування передбачені виробником.
  • Порушення правил і умов транспортування і експлуатації вироби, викладених в інструкції до виробу.
  • Якщо дефект викликаний зміною конструкції, схеми виробу або програмного забезпечення.
  • Якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасним випадком, навмисними або необережними діями користувача або третіх осіб.
  • Якщо виявлені сліди попадання всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах, впливу температур, хімічних та інших речовин, затоплення, вібрації, що не відповідає вентиляції, коливання напруги в мережі живлення, використання неправильного харчування або вхідної напруги, опромінення, електростатичних розрядів, (включаючи блискавку), а також інших видів зовнішнього впливу.
  • Звичайного зносу товару обумовленого його експлуатацією.
  • Використанням не передбачених виробником витратних матеріалів і аксесуарів, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації.
  • Вірусного ураження, використання програмного забезпечення, яке не входить в комплект виробу, або є неліцензійним, або не правильної установки програмного забезпечення.

На любой товар в нашем магазине предоставляется гарантия сроком от двух недель до 10 лет в зависимости от гарантийной политики производителя. Точный срок гарантии вы можете узнать у менеджера отдела продаж по номеру +380993067772. При покупке некоторых товаров вы, получаете чек, (в случаи доставки расходную накладную) который дает право на бесплатный ремонт в течение всего срока гарантии. В том случае, если товар эксплуатировался с нарушением правил, гарантийный ремонт не производится. Производится только пост-гарантийный платный ремонт.

Умови прийняття товару на гарантійне обслуговування відповідно до чинного законодавства України можна ознайомитись --> тут

Так само дивіться: