Кошик
690 відгуків
Заказы принимаются ежедневно с 09.00 до 21.00Новинки
+380993067772
+380969167078
+380935895171
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Polz. Знайдеш все що потрібно!
Кошик

Повернути або обміняти

Товар не підійшов за параметрами, кольору, зовнішнього вигляду – не впадайте у відчай!

У «Polz. Кращі товари!» обміняють товар чи повернуть кошти протягом 14 днів, якщо:

  • товар не має слідів експлуатації.
  • збережений товарний вигляд виробу і його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, а для товарів одноразової (блістерній) упаковці – якщо упаковка не розкривалася;
  • є в наявності касовий чек (видаткова накладна) про придбання товару;
  • збережені заводські пломби, захисні плівки на товар;

 

Умови обміну та повернення товару у відповідності з чинним законодавством України.

При собі необхідно мати:

  • Документ, що підтверджує покупку (касовий чек або видаткова накладна)
  • Пластикова карта (за допомогою якої здійснювався розрахунок)
  • Документ державного зразка, який засвідчує особистість (паспорт, водійські права, студентський квиток, пенсійне посвідчення).

Процес повернення:

  • Для повернення товару вам необхідно заповнити заяву.
  • Надати товар працівникові магазину.
  • Після огляду співробітник видасть вам новий товар або гроші.

 

Якщо товар з дефектом або як стверджує клієнт бракований, такий товар діагностується в сервісному центрі протягом до 25-ти робочих днів:

  • Для повернення товару вам необхідно заповнити заяву.
  • Надати товар працівникові магазину.
  • Отримати акт прийому товару на діагностику
  • Одержати позитивний висновок, що вини клієнта в дефекті немає.
  • Після співробітник видасть вам новий товар або поверне гроші.

Прошу звернути увагу, що гарантія не являє собою можливість повернути товар.

Гарантія – дозволяє клієнтові, звернеться в компанію для усунення неполадок з товаром протягом гарантійного терміну. Гарантія поширюється тільки на заводські дефекти, якщо сервісний центр виявить попадання вологи або механічні пошкодження в пристрої такий товар не підлягає гарантійному обслуговуванню. (цей пост гарантійний ремонт «платний»). Так само гарантія не поширюється на комплектацію товару: зарядні пристрої, навушники, кабелі синхронізації та інше.

Якщо у вашому місті немає Інтернет маркету Polz

У разі відсутності роздрібного магазину «Polz» у Вашому місті, вам потрібно буде відправити товар до нас транспортною компанією "Нова пошта". Просимо відправляти товари без накладених платежів і без оплати за доставку. Співробітник polz повинен просто забрати товар від НП і провести його огляд. У випадку будь-яких платежів по товару співробітник не забирає товари з НП до тих пір, поки клієнт не скасує платіж.

Основні правила повернення:

  • Всі транспортні витрати оплачує клієнт, якого не влаштувало що-небудь товар.
  • Наша компанія отримує товари від Нової пошти з таких днів, неділя й середа. Просимо планувати відправки мінімум за 2 дні. Якщо хочете, що б ми отримали товар в неділю, відправте його у п'ятницю і тд. Не відправляйте товари без попереднього узгодження з колл-центром він просто загубиться десь в транспортній компанії, ми забираємо товари тільки за заявкою від клієнта.
  • Якщо товар не був у використанні і на ньому є пошкодження або сліди використання, від нього наша компанія просто відмовиться і він поїде вам назад. Вам прийдеться заплатити подвійну доставку. Не рекомендуємо відправляти товари без попередньої консультації з колл-центром.
  • Для нормального забору товару у ньому повинні бути: товар, комплектація включаючи коробку, чек або видаткова накладна.
  • На видаткової накладної із зворотного боку ви пишіть ПІБ, тел на який було оформлене замовлення, серія номер паспорта.
  • По центру на тому ж аркуші, пишіть, заява, описуєте суть причини повернення товару та вкладаєте все це разом з товаром в посилку. (без цього повернення здійснити неможливо)
  • Якщо у Вас залишилися питання з повернення товару, пишіть нам на info.polzcom@gmail.com

Хто платить за доставку якщо товар не працює?

  • У випадки якщо ви перевіряєте його у відділенні транспортної компанії тоді оплачує всі транспортні витрати компанія polz так як ви можете просто відмовитися від товару, в замін вам вишлють новий.
  • Если клиент забрал товар, он проработал какое то время а потом сломался, пересылки оплачивает клиент. 
  • Если по ошибке клиенту отправили не тот товар, что заказал клиент, услуги транспортной компании оплачиваются компанией polz.

Что будет после получения товара?

  • Компания polz осматривает товар и диагностирует в течении 3-х дней. 
  • Выписывается акт осмотра.
  • По результатам акта производится или возврат / обмен товара, или отказ в возврате товара с указанием причины.
  • Так же при возврате и акте осмотра, если претензий к товару нету, возможно осуществить возврат денежных средств.

Так же смотрите: